alla julklappar fixade :D

Idag så fixade jag o joss dom sista julklapparna, och nu kan man äntligen andas ut, med en plånbok som ekar! Såhär mkt har jag aldrig köpt julklappar för någonsin, jisses... hoppas nu alla blir glada :D jag kommer iaf bli glad :)) Syster e bra att ha när man ska fixa julklappar, = jag pekar och hon köper och tvärtom :)) då får man ju iaf vad man vill ha..

Bråk igår igen :((
Usch, denna vecka som gått har vatt allt annat än bra... mår så dåligt över att vi bråkat så många gånger, men nu har vi iaf pratat ut, så de känns bra nu... <3

nu är de bara 2 dagar kvar till jul oxå :DD Jättemys,
Mormor och morfar kom idag och imon kommer farmor oxå :)

God Jul :))

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0