årets julgran färdig :)

Nu när vi kom hem efter simhallsbesöket så klädde jag, joss o egger (+ mamma på ett hörn) granen.. Har väl ingen kommenter om hur den ser ut, eller okej... DEN SER INTE KLOK UT :)) hahha asså jisses vilken gran asså... men nej nu ska vi va positiva: Den är erhm... jättefin ;D

Sen vid maten blev de allt lite skratt. Som vanligt kommer det upp saker som jag inte fattar i första hand, så jag får sitta och fundera lite, och de tycker alla är jättekul. ^^
Alla började snacka matteshit som jag absolut inte fattar ngt av, men jag skulle ändå försöka förklara allt dom sa, men de gick ingen vidare xD , blev bara utskrattad, men jag e van! (=


s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0