Jullov! :D

Första dan på lovet, de e underbart... eller ah iaf lite.
Massa minnen kom upp igår, inga jag vill minnas nu, så de e lite tungt för tillfället, men tiden läker ju alla sår sägs de så de är bara att vänta.

Idag så har jag o Joss vatt en sväng på stan för att fixa lite julklappar, blev en del, tack o lov :), men de finns en del kvar som måste fixas, sen nu när vi kom hem så har jag städat mitt rum (VÅGEN!) det behövdes kan jag ju tala om. Men nu är det fint igen :))

Ikväll blir det kallinge igen, till matida :D med karin o elin tror jag, blir nog mys
vet dock inte hur länge jag stannar hos henne, antingen tills imon eller på söndag :)) men de blir nog bra!

nehe, dax att ta en dusch.

tjingeling.
s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0