kallinge/knäck/depp/HEMLIGHET

I helgen blev det ingen svampbob för min del inte, utan i lördags efter jag kom hem från klippningen så gjorde jag mig iordning och packade väskan för att åka till Matilda^^,
Mkt trevligt hade vi med massa skratt, prat o myys:) och lite blåmärken oxå. Jag lyckades slå huvudet i taket 2 ggr. ajajaj.
och så lyckades jag tydligen smocka till matilda i sömnen oxå,  BRA GJORT! :))
i söndags när jag kom hem så bakade jag, o joss på ett litet hörn, knäck... så då blev de att ta fram den traditionella julbaksskivan, "tomterock",,  dom blev såååå goda ;))

i går vet jag inte vad som hände med mig, blev jättedeppig.. så det var ingen rolig dag inte. :((

Men idag blev det bättre, håller på med en tidning i skolan, höhöhö inte allt för kul, men gruppen e bra:))
och vår grupp fick veta en MAFFIG HEMLIGHET av vår engelskalärare :DD, spännande spännande


nehe dax att försöka hitta ork till sh-uppsatsen -.-

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0