Min Julafton :)

God fortsättning alla :)

Min julafton var jättebra, med god mat och fina julklappar:)
Precis innnan vi skulle äta lunch så knackade de på dörren, och jag gick då och öppnade, och utanför stod TOMTEN.... eller ah Anders hade klätt ut sig :D det tog en stund för mig att fatta vem de var så först trodde jag det var ngn som gått fel, men när jag sen såg vem de va så stod jag där och skrattade., mkt kul :D

Sen åt vi lite och under tiden vi äter så börjar det snöa, sååååååååå mysit :)) sen blev det kalle anka, Tomtarnas verkstad är massa mys, verkligen älskar den biten. sen åt vi lite till och sen blev de JULKLAPPAR :DD
Jag fick:
- 2 sjalar
- Björn Gustafsson- ett livsverk
- Underställ
- Skidglasögon
- Bok
- Tavla
- Plånbok
- Presentkort
- Bodybutter
- Vågtång
- Osis+ dust it
- Singstar
- Tallrikar
mm :)

Och imon är det mellandagsrea :)) , gissa vem som kommer bli en aning fattigare om inte jag? :DD

menmen, god jul iaf :D

s.


Kommentarer
Postat av: ääännny

godjul snuttan! haha! :D

2008-12-26 @ 21:55:08
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 22:00:10
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0