Näst sista dan på 2008

Dagen har spenderats med annie, som vanligt mkt flum, skratt o prat i massa. Vi tänkte först gå på stan men vid 10 när vi smsade kom vi fram till att vi ville sova ist :D så jag sov till 10 över 12, de var uppskattat..
Tog en dans runt huset, vi såg inte direkt kloka ut när vi skrattandes hoppar runt, men sånna e vi :D
Vi lockade även håret, lagade mat o tog kort, pratade om vad som hänt under åren vi vatt kompisar, och de var en del kan jag ju tala om (:
och imon bär det av till Växjö för att fira nyår, kommer nog bli trevligt ^^

Igår var jag o joss o såg Twilight, sååååå jädra underbar, jag har blivit twilightiserad :DD
Åhhh Edward Cullen <33333


Gott nytt år alla :D

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0