NEDRÄKNING!

Nu e de bara 5 timmar och 6 minuter kvar till  JULAFTON... Och gissa vem som är megaflum om inte jag? Tycker synd om alla i min närhet när det är lilljulafton eller dagen innan min födelsedag, då e jag verkligen hur glad som helst, och flummig som attan :D
Och idag grillade vi julskinkan.. UTE, och sen grillade vi kotletter ute, åhh vilken sommarkänsla,
Menmen, nu har alla kommit, som ska komma.. en del julklappar ligger under granen och jag har faktist inte vatt o kollat, bara lite när jag går förbi granen, vilket jag gör rätt ofta (A) 

Kollade skräckfilm innan, UTAN KUDDE.. hahhaha snacka om framsteg, men händerna satt typ klistrade i ansiktet, ibland iaf :D, fast egentligen var inte filmen läskig, den var overklig... BLÄÄÄÄÄ ^^


och nu e de bara 4 timmar och 54 minuter kvar :D

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0