lördag och lite annat ;)

I lördags var de uppstigning tidigt för vi skulle ut på båttur med familjen Branje... Vi stannade tillslut på Ivö där vi la till för att spendera dagen på denna ö, mkt mys var de, vi badade och solade och dansade på bryggan. hehe trevligt .)
jag och amanda fångade fisk, eller ja fisk kanske man inte kan kalla de utan små små små räkor och maneter och la dom i en hink, erhm mkt normalt... eller inte, men kul var de ;D

Har inte skrivit på ett tag så detta blir lite tillbakablickar ;)

I Torsdags åkte mormor och morfar hem igen, de var faktist skönt, ;)
På kvällen gick syster, johanna amanda och jag till dragsö ch spelade golf, de var mkt kul för jag vann ;D
Sen vid 11 bestämde vi oss för att ta ett kvällsdopp, så då gick vi först till deras båt för att hämta handduk och sen upp till oss för att hämtta handdukar till  mig och syster,  sen stranden och ett härligt kvälldopp :D

I fredags var jag på bio och såg mamma mia the movie, den var såå sjukt bra :D rekomenderas!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0