Måndag - shopping

Idag åkte vi in till Nova i Lund, ett stort köpcenter med många affärer... men tyvärr inte så mkt roliga saker :(
Hittade iaf en bikini. brabra
Sprang på ett par koompisar på Stadium, mkt trevligt, Dennís sa hela tiden att han skulle bada , med schampoo,. Han e bara föör go denna lilla kille på tyå 2 år

Sen skulle vi kolla på tv till mormor och morfar på expert, då gick jag och syster och kollade lite på andra saker som typ högtalare till ipodar, mkt kul tyckte jag och började trycka på lite knappar, vilket slutar med att jag satte igång ett brus eller ngt annat irriterade i hela affären, mkt lyckat... Så panikslagen går jag och syster därifrån, vidare bort till mamma och pappa.. Men sen var de en gubbe som antagligen tröttnade på ljudet och gick bort och stängde av de xD hehe men de var lite pinsamt, men sånt lyckas jag alltid med :D

Puss från pinsamma mig ;)
s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0