Översovning på studsmatta :)

Igår var jag med annie, vi var ute och fotade (mig) och fångade humlor med glas och hinkar :) de va kul,,
sen skulle jag sova hos henne på kvällen och vi skulle sova på hennes studsmatta. De var en lång natt kan jag säga, jag sov  typbara i 3 h. och annie fick väl int heller så mkt sömn eftersom jag väckte henne hela tiden :D
Sen var de killar som tältade/sov ute, så vi snackade/skrek till dom, mkt najs, hahaha , men dom var tydligen små :/ mindre kul.
Och de värsta va allt var att jag trodde jag hade en chipsrest kvar i munnen, så jag tuggade, men jag tror inte det var chips för de smakade konstigt så vi kom fram till att  de var en mygga :( jag mår illa... Ich för de...
Andra saker som vi gjorde var att snacka,, snacka ,, snacka en massa massa massa skit :D. och så hade vi lite alslsång och återigen frågade ngn mig om jag var full, bara för de var kväll och då blir jag alltid såå glad :D

Så idag var/är jag sååå sjukt trött,  kanske inte såå konstigt.. hehe


Kram
s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0