Växjö idag, göteborg imon ;D

Idag bär det av till växjö och till Johanna och Amanda (och Carina och Anders xD).
Hehe mkt trevligt kommer det bli. :)
Bad och sol hoppas jag för man orkar inte mkt annat i detta väder, menmen,,,
 
Och imon blir det uppstigning tidigt för tåget till Göteborg går vid 8 . så vi får väl typ gå upp vid 6 :(
Men de kommer bli kul på lisseberg :D
Wohoo för de, balder och kanonen,, Kanonkul ;)

Nu har värmen kommit, och nu när det e så varmt så vill jag ha det kallt igen., man orkar ju ingenting i denna värme. För tillfället e de ca 30 grader, och lix tror ni att man orkar göra ngt,, man orkar ju typ bara gå ner och bada ;D men de  e ju isf kul :) ...
hehe först vill jag ha sol och värme men när de väl kommer så vill jag inte ha de längre utan att de ska bli kallt.

Ojojoj nu går tåget snart så


idag e jag glad :)

So long suckers :D
s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0