Ny bloggare ;)

Tjingeling,
nu kommer jag ihåg mitt lösenord så nu kan jag blogga^^,
har gjort allt för många bloggar, men kommer inte ihåg ngt av dom lösenorden... ojojoj smart människa här :))

Jag har precis börjat att övningsköra, mkt kul. De går kanske inte så bra men de e iaf kul och de e ju huvudsaken.
Körde lite idag på en pakering, krypkört. Och varje gång man svänger så ska man kolla i speglarna, pappa påminner alltid
P: Sophie kollade du speglarna nu?
J: Ja de gjorde jag.... ( INTE)
haha det är inte så lätt att komma ihåg allt, men de går ju iaf framåt och de e ju huvudsaken.

Nu e de ju sommarlov, jätteskönt....
Har verkligen längtat efter detta lov nu ett tag, med att vara uppe länge och ligga ute och sola och bada, de låter ju verkligen kanonkul (Benjamin hihi), men vad är de för väder? REGN REGN REGN, och jag som hade tänkt bli brun och vad jag vet så blir man inte de av regn, men regn är oxå mys så jag ska väl inte klaga.. bara lite :)

men nu ska jag inte skriva mer idag :)

Hade gott igelkott


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Speglar kollar man väl hemma så det räcker? :)

2008-06-24 @ 22:30:43
URL: http://nolow.blogg.se/
Postat av: sophie

haha så rätt så rätt :D

2008-06-25 @ 21:12:49
URL: http://soophiiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0