Lugn dag

Inget vackert väder idag heller, så jag och syrran drog till gymmet. Det kändes riktigt skönt idag faktist, gick lätt och de var inte så jobbigt:)

Annars idag så har jag städat lite på rummet, (de behövdes kan jag ju säga), ska tapetsera om så jag var tvungen att ränsa lite och slänga lite skit/ eller mkt xD , haha. Är inte färdig än men de går ju iaf åt rätt håll..

Nu ikväll så såg jag den nya realityserien på 3an "Crowned".... Herregud! Detta är ett program som handlar om mammor och döttrar som tävlar mot varanda, i vinstpotten ligger de 100 000 dollar. Vissa par (mamma och  dotter) så ser man inte skillnaden... vem e mamman och vem e dottern? Och typ alla är sååå falska så de inte är sant. Men de e ju USA så man är väl int så förvånad. ...


De va allt från mig idag :)nu kan de gärna komma lite sooool :)

XOXO
   S.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0