Hemma igen... ^^

Ah eller okej, jag har vatt hemma ett tag nu ;D kom hem i lördags och idag e de onsdag

Kändes ganska bra att komma tillbaka till skolan igen o träffa alla kompisar igen, har saknat dom(=
men fck va mkt vi har att göra nu, orkar inte skriva upp de, känner på mig att de kommer bli som förra året vid den här tiden när man var sååå sjukt stressad att man inte gjorde ngt.. ÅHHH sånt orkar man inte höra/göra när man har kommmit hem från världens bästa semester någonsin. Det var såå underbart i USA, kommer åka dit igen,
funderar faktist på att flytta till Orlando och jobba på Seaworld, skulle va massa kul :D

iallafall idag i skolan så skulle vi åka skridskor ;D jag o alice lekte isprinsessor, jättebäst var vi, vi trillade hela tiden
(med flit):D

och jag ska kanske till turkiet nästa år med matilda o hennes familj ^^ skojskoj



nehe, nu oorkar jag inte skriva mer,


puss o kram skumbanannn

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0