Växjöbor på besök :D

Igår kom familjen branje på besök, jättetrevligt :D hade saknat dom, senast vi träffade dom var i somras. så de var ju ett tag sen. Men iaf så spelade vi Buzz, och som vanligt sopade jag banan, bara för att jag är bäst. Men mitt under spelandet fick vi besök..... av en spindel, så skrikandes springer jag ut ur rummet. (finns väl dokumenterat på mobil ^^) fyy fan va äckligt och ajajajaj min hals. men iaf så kom pappa till undsättning och tog bort den.. :D
så vi kunde fortsätta spela, sen blev de lite tv, "jag har aldrig" som var massa kul :D och sen ganska mkt snack senare under natten :D och eftersom jag är så bra på att övertala så fick jag sova i soffan igen , GREAT! ^^

sen nu idag så kollade vi lite på film tills deras föräldrar ( som sovit hos deras farmor) kom och hämtade dom. och nu e de massa plugg som står på schemat :/ inte allt för roligt :(

och tänk. imon är det bara en månad kvar tills jul, det går fort nu, I LIKE :))

s.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Hhahah, det var jätte kul när spndlen kom!<33

ajaa, vi hörs&ses, kraam<3

2008-11-24 @ 08:55:43
URL: http://aamaaandaaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0