sista dagen i new york...

idag är det sista dagen här i new york, imon vid 8 åker vi vidare ner till florida för att sola och bada
idag ser schemat ut såhär: central park, hitta uggs till mig, blommingsdale, madame taussad? åka till flygplatsen mm, trevligt ^^

IGÅR (söndag)
Denna dagen var vi ute och kollade på frihetsgudinnan, coolt faktist, sen kollade vi på monumeten från wtc, de var lite sorligt faktist, dom hade en vägg med lite bilder och så..
sen var de shopping, men de finns typ inget roligt här i new york, vi undrar lix var köper dom sina kläder? anitngen är de ju som loppis eller hyperdyrt. menmen, H&M finns ju xD

sen var vi och åt på Hard rock cafe, JÄTTEMYSIT! när ngn fyller år är så kul här, på detta stället så fick dom stå på en pall, och sen skulle dom som jobbade få hela restaurangens uppmärksamhet för att man sen skulle sjunga/eller skrika ngt ;D
sen efter vi ätit gick vi upp i shopen och när vi skulle betala fick vi en expedit som INTE ALLS var lite gay. han var värre än Mark i Ugly Betty, hahahha såå söt var han, med en lock i huvudet, :D

annars e de jättemysit här, om man stöter på ngn, asså går emot, så säger dom hela tiden "sorry",
och igår på tunnelbanan så kom det in några i vagnen som började sjunga, motown, hur jäkla mysit som helst :D
och de finns mkt som påminner om Rent här oxå..

nu ska jag göra mig iordning för frukost

klockan är 07.55 här och 12,27  hos er,


Puss
s.


Kommentarer
Postat av: annie

hahaha, jag började skratta när du skrev att det fanns en som var värre än han mark i ugly betty! x)



jag skriver dock inte i min blogg, men jag hoppas du ser mina kommentarer! jag kom iallafall hem ifrån en fest för ngn timme sen. sov över där! tills måndag då.

får berätta mer sen när du kommer hem, finns då en del att berätta! saaaaaaaaaaaaknar dig!



skicka gärna mail! :)

pöss annie!

2008-10-27 @ 14:11:09
URL: http://anniiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0