gitarrspel+ ont i fingrarna

jupjupp, nu har jag fått för mig att lära mig spela gitarr,
det gåår sååå bra, eller inte, jo men idag lät de väl ganska bra om man jämför,
har redan fått lite publik till min konsert sen ;D lisa o matilda har frivlilligt anmält sig, dom andra får man nog binda fast :D
det enda som inte är så roligt är att man får sjukt ont i fingarna, ajajaj, och man måste ha tålamod, annars funkar de inte, jag har väl fått lite spunk på den ibland, den spelar ju inte de jag vill ;D men jag lär mig nog snart

Idag och igår har de vatt jättetråkit väder, bara regn o rusk
uschusch,
men nu har det börjar bli mysit med hösten när löven ändrar färg, åhh de e såå mysit tycker jag,

annars i skolan e allt lugnt, :) vatt på subway idag och igår, höhöhöhö kommer säkert bli fattig. (=

<3
s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0