Rabies? ;O

Idag var det skola igen, som vanligt ;D
Denna dag har det vatt mkt flumm, lite här o var.
Vi hade vatt o ätit o e på väg tillbax till skolan så får matilda helt plötlsigt för sig att killa mig, o såklart ger ja ifrån mig världens skrik (normalt? NEJ!) . o självklart ska ja ge tillbax då, men lyckas inte så bra, men sen iaf så stoppar hon tänderna i min axel, o smart som ja e så säger jag: de gör inte ont, o då ska ju matilda såklart bita hårdare. till slut så kommer det ännu ett skrik från mig, ;D o igen så ska ja ge igen, så ja springer efter matilda (som redan börjat springa en bit) och tillslut så får hon väldigt vackra bitmärken av mig på sin hand:D såå nu har både jag o matilda rabies. (=

Sen när jag kom hem så åt jag lite, sen fick ja helt plötsligt för mig att städa. så fram åker snabeldraken o så dammsuger ja hela huset. (lix detta e inte normalt för mig, de e säkert bara för jag har fått rabies nu -.- ) :D hoppas pappsen blir glad nu:)

o imon kommer mammsi hem :D hoppas hon har köpt ngt

puss
s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0