-

Har egentligen inget att skriva här nu för tiden, orkar helt enkelt inte längre.

Solen har lyst hela helgen nu så jag har allt blivit lite brunare.
Och igår så var vi ett gäng som var ute och åt och gick och grillade sen och gick en runda till stan och typ så. Rätt trevligt, förutom vissa undantag, menmen.

Hmm vad kan jag mer skriva?
Ska nog göra ny bloggdesign snart oxå när jag hinner och orkar, så ja.

Men nu vill jag iaf ha sommarlov, jag orkar verkligen inte med skolan längre. Allt som heter matte e ju helt konstigt. Mullvaden e borta, vi har ny bra vikarie, men vi ska fortsätta med matte A i 2an och det vill jag egentligen inte. Massa annan läxa är skolan bra på att trycka in nu när det egentligen ska trappas ner.

Skriver mer sen.

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0