Trysil

Igår natt kom vi hem från en underbar veckas skidåkning i Norska Trysil med skolan. Resan har varit helt underbar, med fint väder alla dagar utom den första. Tänk 5-8 grader och strålandes solsken när man åker, kan det bli bättre? Trysil var verkligen helt underbart, med massa LÅNGA sköna backar att susa ner för. Jag har bla lyckats med att åka in i träd, skämt ut mig i liften (y), hoppat på gupp och trillat, hoppat på gupp och klarat det ;D, försökt lära mig åka baklänges i backen, åkt offpist och massa annat.
Vi har även haft mkt kul i vår lilla dvärgstuga, med massa bus, som tex så la vi in allt bröd i ugnen, te och oboy åkte in i diskmaskinen under natten för att se vilka som märkte ngt. Blev ju lite skratt dagen efter vill jag lova när en del trötta människor letar bröd och några andra sitter på bänkar och dör av skratt (YY).
Och just de, inga brutna ben här inte :D

Men nu är vi hemma igen och nu väntar en vecka lov innan skolan börjar igen. Inte långt kvar nu till sommarlovet och det märker man på vädret. Idag har det varit 13 grader och strålande solsken så jag och Annie har legat och solat typ hela dagen, HÄRLIGT HÄRLIGT! :D

Vaknade nyss av mamma kom in i deras sovrum, hade visst somnat där. Men blev lite chockad för jag trodde jag var i Trysil och att det var Matilda som skulle väcka mig och inte mamma, men kom sen på att jag var hemma ^^
Nu ska jag stänga av datan och lägga mig i min säng. GOD NATT.




s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0