07:02 vad gör jag uppe?!

God morgon.
Sitter här helt klarvaken klockan 07:02 en måndagsmorgon och jag har ju fortfarande sommarlov. Vaknade egentligen vid 5 typ och kunde inte somna om. Och inte heller orkar jag ligga kvar och vänta på att somna. Nä, så nu är jag uppe. Jobbet börjar vid halv 10 och innan dess ska ju den varma chokladen fixas och lite annat sånt. Sen efter jobbet kommer Rebecca hit. :))

Igår var jag och pappa ute och kollade efter tapet till mitt rum och kollade lite andra saker. Vi hittade faktist en jättefin svart/vit tapet som det kommer bli. Tror det kan bli mkt bra om jag får göra om så som jag vill sen. Frågan nu är bara när tapeten kommer upp på väggen. Mamma och pappa jobbar ju nu som vanligt så dom kan  ju inte göra det bara sådär. Men ngngång blir det iaf! ;D

Well, ögonlockarna känns tunga och det är fortfarande tid kvar tills klockan ringer. Så vad sägs om att ta med täcke och kudde in i soffan och sätta igång en disneyfilm?! hmm. det låter TOPPEN!

GOD NATT/MORGON!

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0