en helt vanlig söndag

Jaha och så var det söndag igen... Snart ny vecka med jobb högst upp på schemat och sen lite andra småsaker planerade :)) Veckorna går för fort nu. Det är inte så långt kvar på lovet nu. Typ bara 2,5 vecka =S och jag vill ha mer lov. Ska ju jobba alla dagar typ nu fram till skolan börjar. Eller ah, jag får två dagar innan skolan börjar när jag är ledig. Men eftersom jag bara jobbar fram till halv 1 så är det ju inte så farligt. :)) och jag blir ju faktist rik på det hela, så jag ska inte klaga.
Jag tror att tiden nu innan skolan börjar kommer bli jättebra, med först sailet och sen drar vi vidare till Malmö och Malmöfestivalen. Ska bli kul att träffa folk och umgås med vännerna en sista gång innan skolan och vardagen drar igång igen. Så det ser jag fram emot. :)

Idag än så länge har jag suttit rätt mkt med min mobil och lagt in lite låtar och så. Jag är verkligen inget proffs på det märkte jag, eftersom jag knappt kom ihåg hur man gjorde. På min förra hade jag ett usb-minne där jag stoppade in minneskortet så det var enkelt och smidigt att lägga över låtar och så. Men minneskortet på denna sitter innanför batteriet, så jag måste stänga av den för att få ut minneskortet och då kan jag lika gärna använda mig av sladden. Men jag fick in låtarna iaf och det är ju huvudsaken! :D


Ska nog lägga in lite mer bilder här, kanske blir roligare att läsa. Fast det är ju ingen som läser, men aja.

s.

Kommentarer
Postat av: Annie

Det är visst ngn som läser! :)

2009-08-04 @ 12:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0