färdigjobbat!

Hej hej Hallå!

Idag hade vi avslutning på simskolan. Vi hade tipsrunda, frågesport och lite andra lekar. Tycker det blev riktigt lyckat. Föräldrarna verkade uppskattade det och vi fick väldigt mkt beröm för allt hårt slit vi lagt ner på barnen. Och det är jättekul för oss att höra, det värmer i hjärtat att dom är nöjda. Och barnen har varit helt fantastika att jobba med. Visst det har blivit en hel del gnäll och sjukt massa tjat. Men det har det varit värd, alltihop! Och jag kommer sakna alla lärare oxå, för vi har verkligen haft roligt tillsammans alla 5. Helt klart bästa gången jag jobbat. Hoppas det blir likadant nästa år! :D

Nu när jobbet är avslutat så märker man hur nära det är till skolan börjar. Vi börjar ju faktist på onsdag. Tillbaka till verkligheten och alla rutiner igen. Visst kommer det bli lite skönt att komma in i allt igen och få saker att göra. Men jag skulle dock inte tacka nej till lite extra sommarlov! :))

Men innan skolan börjar så är det ju dax för det årliga sailet här i Karlskrona. Där träffar man verkligen alla man vill träffa och även dom man inte vill träffa. Men jag tycker det ska bli kul att göra en sista sak nu innan skolan börjar.

Från avslutningen, vi träffade svampbob! :)

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0