mitt egna race...

Jag är så sjukt jädra trött på att alltid få behöva fixa saker själv om det nu ska bli av med ngt. Alla andra sitter bara på sina feta arslen och tror att det kommer fixa sig. Men det gör det ju, för jag vill ju göra saker. Inte bara sitta inne som ni andra. Men nu är det slut med det. Jag tänker sluta bry mig om saker. Inte göra saker. Kommer ju nu säkert sitta hemma varje helg, men så får det bli. Jag kommer köra mitt egna race nu de här 2 åren som återstår. Sen lämnar jag denna håla, bryter kontakten med merparten av mina sk vänner och hela faderullan. Och sen ser ni icke mig igen! ;D

HAHAHA, oj, detta känns låter nog lite värre än vad det egentligen är. Men jag är trött på mina vänner, eller en del av dom iaf. Men jag klarar nog 2 år till, jag måste klara det. Jo jag gör det! Även om jag håller på att tappa kontakten med en sjukt underbar person som jag trodde skulle stötta mig till 100%, som nu ignorerar mig totalt. Hoppas du får ett bra liv för det tänker jag ha! UTAN DIG! Alla försvinner, snart står jag där ensam kvar. Men jag känner mig stark, starkare än någonsin!

Så nu känns det bättre nu när jag har skrivit av mig lite. Fått ut lite tankar. Nu ska jag försvinna in i en magisk värld med trollkarlar och häxor, alltså Harry Potter. GOD NATT (:



s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0