ngngång tar det roliga slut

God kväll i stugorna.
Nu är mitt sommarlov 2009 slut. Helt slut. Imorgon börjar verkligheten igen. Och vad kan jag säga om detta sommarlov? Jo det har faktist varit sjukt bra. Har jobbat 5 veckor. Varav de 3 sista var bland de roligaste veckorna i mitt liv! Så tack alla underbara barn och lärare som gjorde detta roligt. Sen har jag varit i Mexico i 2 veckor. Där fick jag vila upp mig. Sol och bad hela dagarna + ngra småutlykter. Det var hur underbart som helst. Sen har vi vart på släktträff, en fullständigt galen dag med alla som heter Runeke. Det blir en dag jag sent kommer glömma. Sen har det ju varit sail här i Karlskrona. Mkt kul detta året tycker jag (: Sen har det nog bara blivit lite lata dagar med sol, bad och träffat kompisar och så :)

Nu idag (läs kväll) så har jag packat inför imorgon, då vi ska till Ronneby för att leka skogsmullar och sova i militärtält med klassen. Det kommer ju inte bli alltför kul nu när de personer som gjorde skolan rolig har slutat. :( Men vi får väl göra det bästa av det som finns kvar. Har även vart lite mindre glad, fast det blir man en sånhär dag. Men en viss person fick mig på bättre tankar! SÅ TACK!


mexico
s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0