varmchokladberoende

Jag har gått och blivit sjukt beroende av varm choklad. Eftersom vi har haft med oss vars en termos med varm choklad till jobbet, för att kunna värma oss lite mellan grupperna + några koppar när jag kommit hem, så kan jag lixx inte sluta dricka det. Det är vansinnigt gott! Dock är det ju inte nyttigt, men äh, skit samma. Det är ju som sagt gott. Och det behövs till jobbet så då får jag offra mig lite.

Well, annars är allt bra. Var hos Annie igår. Var askalaslängesen jag var där. Så det var kul. Blev en massa prat och lek med lilla söta Linnéa. Först var hon rätt så blyg. Men sen släppte det och ville att jag skulle gå och leka med henne, kul kul. :)) Sen körde jag hem därifrån, gick faktiskt mkt bra. :)

Just nu sitter jag och kollar lite på IKEA:s hemsida efter en fåtölj och lite annat småplock. Jag ska göra om på mitt rum,  tapetsera och byta ut lite saker. Har iofs sagt  väldigt länge att jag ska tapetsera om på rummet. Vi skulle egentligen ha gjort det förra sommaren, men då fick mor min ichias (STAVNING?!) och blev sängliggande hela sommaren, så då blev det inte av. Dock blir det nog inte denna sommaren heller. Eller vem vet ;)



och om 13 dagar börjar jag skolan?! GAAAH! Jag vill inte börja. Eller jo, lite. Ska bli skönt att komma in i rutiner och så igen. Men annars icke!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0