You're everything I need and more

Åhh, jag hade en sjukt underbar dröm inatt. Jag drömde om att vi stod i cafét i skolan och pratade lite, och helt plötsligt kommer M in. Hon säger att hon ska gå med oss nu och att det inte var bra på Wasa. Jag fick världens längsta kram och tårarna sprutade på oss båda. Allt skulle nu bli bra, och allt var bra... Ända tills jag vaknade...

God morgon gott folk.
Hmm, gott folk?! Det kan man ju egentligen inte skriva, jag är ju ingen kanibal heller ;D. Nej men jag tror att allt är bra med mig, inte lika irriterad som förra gången jag skrev. Har läst ut den sista boken i Harry Potter nu. Den var sjukt jädra sorlig, det kom visst ngra tårar. Eller okej, en hel del. Tack och lov för att en viss person höll sig vaken och kunde få mig på andra tankar när jag läst klart. :)

Idag är det fredag, för er som inte hänger med i svängarna. Fredag, alltså helg nu snart då. Imorgon drar vi till Kalmar och IKEA! Kommer bli great, underbart, fantastikst, tomt i plånboken. Ja, listan kan göras lång. Men det blir shopping, shopping och ännu mer shopping vill jag lova.

Snart dax för att sticka till skolan, men först lite saker här hemma som behövs fixas... som typ mig?!

ps. måste bara berätta om jag har världens träningsvärk i exakt hela kroppen efter stryrketräningen vi hade i onsdags på gympan. Jag kan typ inte gå normalt! Bra att ha det sagt, kände att det var väldigt viktigt :)



s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0