nedräkning har återigen börjat! :D

Idag är det lilljulafton, alltså dan innnan JULAFTON! :D  Och jag är gladare än gladast. Asså det är ngt speciellt med julen, helt klart. Jag blir fortfarande som en liten barnunge som ivrigt vill öppna julklappar. Och nu har även nedräkningen börjat. Räknar timmar och minuter, just nu är det 14 timmar och 25 minuter. Dom som känner mig vet hur jag är. Det är helt sjukt ;D
Det kommer bli rätt synd om min familj idag och farmor. Dom kommer bli galna av mitt nedräknanden. Men det e så det ska va :D

Idag fick vi gå upp tidigt, halv 8 väcktes vi för att göra oss iordning för att kunna åka till Skåne så tidigt som möjligt. Vart lite jobbigt att ta sig upp, eftersom jag o joss kollade på film inatt. Eller vi somnade båda två vid typ 1 och så vaknade jag till vid 3 och då gick vi in och la oss och så uppskickade vid halv 8. Ingen hit direkt. Men hallå?! det är ju jul! :D

Nu ska vi alldeles snart åka, ska bara lasta in bilen och fixa det sista.

GOD JUL!

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0