Bill och Bull is back! :D

Kom till skolan idag runt 10 för att fortsätta disskutera om filmen en stund, sen dax för lunch. Vi var ett gäng som tackade nej till rotmosen i skolan och gick ist till Subway och åt - mkt godare (:
Sen väntade en lååååång och dryg lektion; Samhällskunskap. Men jag tycker faktist den vart rätt rolig. Lisa och jag satt och pratade lite om bill och bulls boll som låg och flöt i vattnet, hur glaciärer bildas och lite annat sånt.^^
Marcus skickade sen iväg oss till biblioketet för att leta fakta om istiden, i grupper: jag, Lisa och c2  i samma och c2 lyckades nästan riva ner en hylla när vi väl kommit dit, med sin stora väska. Lisa räddade dock hyllan i sista sekund ^^
- c2, jag tycker du borde städa lite i din väska XD

Som sagt, även idag har det blivit en hel del skratt från min sida. Man blir mkt gladare och piggare av det. Allt känns så bra, förutom en sak, men vi jobbar på den, för så snabbt blir du inte av mig! :D
Imorgon ska vi bowla på gympan, wish me good luck ;D det finns ingen sämre än mig på det, klassen lär få sig ngra goda skratt, tss (Y) 

nu blir det att kolla igenom och fixa lite inför svenskan imon...

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0