Fredag igen

Ojojoj vad tiden går fort nu, men det gillar jag, veckorna går jättefort och när vi minst anar så kommer det va sommarlov och Peace & Love som kommer bli jättebra, om jag nu lyckas övertala mamma o pappa. Men jag är på god väg! (Y)

Idag hade vi rätt slapp dag, igen. Tycker jag ofta skriver om att vi har slappa skoldagar, men jag klagar inte. Vi hade webbdesign i typ 30? minuter, eller vi hade betygssnack och lite prat om vårt "stora projekt". Vi ska göra en hemsida som typ ska läggas ut på internet. Jag o Matilda kommer göra den mkt fin tror jag :)) Efter det låg jag o Matilda i soffan och pratade lite, och så kom massa annat folk, trevligt trevligt! ((:
Sen hade vi mullvadsmatte, ingen kommenter på hennes lektioner, hon bjöd på fika. Lite positivt men hon ligger inte högt på min lista. Sen hade vi pump på gympan och fyfan vad jag kommer ha träningsvärk imon! Men det var rätt kul, men jättejobbigt.

Efter skolan så hängde jag med Lisa hem, vi gick först till skopunken och tittade lite, hittade ett par fina skor som jag kanske ska köpa imon (yy). Sen gick vi hem till henne och provade lite kläder och pratade och lite sånt, var ett tag sen bara vi 2 gjorde ngt, så det var trevligt! :))

Nu sitter jag här, ska nog se let's dance nu. Mamma o Pappa ska på bio så jag o joss ska ha lite myskväll, gosgos.

Just det, angående det jag skrev om att jag skulle göra i helgen så blir det lite ändrade planer då jag trodde musik direkt var fredag/ lördag men det var visst lördag/söndag, så jag ska int dit idag^^
Men imon blir det balders och det kommer bli superkul! :D
Just de, ska klippa mig imon oxå, ENDAST TOPPARNA, för jag vill ha långt hår.

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0