helg med kalas

Nu i helgen har vi vart i skåne på kalas. I fredags för min kära syster som fyllde 18 för någon vecka sen, och igår för min morbror och kusin som fyllde 40 respektive 10 år, så grattis alla er!
Vi hann även med en tur till Lund och "Nova". Jag skulle kunna flytta in där, åhh va det stället är underbart! Shopping Shopping Shopping i massor brukar det bli där inne :))
I lördags blev det:
2 3/4  tröjjor,
en tjocktröja,
en kjoj,
ett par leggings
och en sjal
Sen i lördags åkte vi på kalaset till morbror och kusin, dit där också kom 26 andra tror jag det var. Alla barn som var där var lite för små för oss, den älsta tror jag var 12 ^^, men jag fick en iaf en jättefin teckning av en 5åring ;)

Idag är allt jätteslött, har legat och halvsovit framför tvn sen vi kom hem, blir nog läggdax tidigt ikväll.. Men det kan vara bra ibland att komma i säng tidigt för en gångs skull. Och imon har Matilda lovat att bjuda på skräckfilm under lunchen (yy) så om ni i närheten hör ngra skrika, så är det bara jag och Matilda :D

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0