imorgonbörjarskolan-.-

Idag vaknade jag av att det regnade, eller snön smällte eller ngt sånt.
PLASKADE på fönsterbläcket, som satan. Innan vi bytte fönster tyckte jag det kunde vara rätt mysigt att ligga och lyssna när det smattrade på bläcket, men nu när vi har bytt så låter det 100 ggr mer och det är nu inte lika kul att lyssna på. Blir mest irriterad och sur, vill ju för farao sova -.-

Idag har dagen gått åt till läxor för det mesta. Är nästan klar med engelskauppgiften. Har ngn konstig svenskasak till onsdag som jag måste kolla på oxå, men jag orkar inte. Har nog webbdesign oxå, suck vad det oxå är tråkit -.- Blääää

Och imon börjar det igen, det alla i min ålder verkligen ÄLSKAR... skolan! -.-
Nu är det 5 plågsamma veckor till vi först åker till Trysil på skidresa och sen väntar ett påsklov direkt efter, det låter riktigt nice faktist och det kommer bli galet roligt med alla! :DD



nu väntar en tur i duschen och lite fix inför imorgon.

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0