int lönt..

Jag har kommit på att det är inte lönt att skriva vad jag ska göra på helgerna eller loven...
Inget av det stämmer ju ändå...
Som nu på lovet, det enda jag vet att jag kommer göra är att ta sprutan, inget annat.
De andra sakerna kommer inte bli av, det är jag typ bombsäker på...
Jag har inte gjort ngt på lovet än så länge, verkligen ingenting. Sitter hemma och tar det lugnt. Okej, jag ska inte klaga egentligen, det är superskönt det oxå! ((:

Btw...Biljetterna till WOW verkar utsålt så det blir nog inte av :(

Nu eftersom jag inte vart allt för positiv i inlägget så kan jag skriva en positiv sak:
JAG HAR HITTAT BILJETTER TILL COLDPLAY! :DD 
dock kostar de över 1000 kr nu, men jag ska flirta med mina föräldrar.... :)) jag vill jag vill jag vill verkligen se dom!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0