Kanonhelg

Som jag tidigare skrev så åkte jag o de flesta andra tjejer i klassen till en kompis för att umgås. Det var jättekul med god mat, singstar och massa massa prat! :DD Verkligen underbar kväll, måste göras om flickor! :DD <33

Idag så har dagen vart rätt meningslös, har bara haft prov idag, på tematiden satt vi och pluggade till det, så det kändes rätt meningslöst att inte göra ngnting tills kvart över tolv, kom till skolan halv 9. Hoppas nu att det gick bra på provet! :)

Sen när jag kom hem så kollade jag o joss på film, mkt bra vart den :))
Och nu ska jag räkna lite matte tror jag och fixa lite

(detta inlägget blir oxå kort, men jag skrev ett längre innan, men de sa *poff* och så försvann allt -.- och nu orkar jag inte skriva om allt, så det blir typ bara en sammanfattning, hehe.)

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0