Konstig dag ^^

Denna måndagen har vart knasig tycker jag, med lite skratt, nya påhittade bollövningar på gymmet, och en mullvad som jag tycker borde gräva ner sig.

Dagen började med matte. Det tog 45 minuter (hela lektionen) att gå igenom hur man räknade ut omkretsar och areor på rektanglar, kvadrader, trianglar mm. + att hon lärde oss hur man stavade till kvadrat - kan ju faktist vara lite svårt, tyckte hon... -.- SUCK.
Efter matten hade vi engelska, där vi skulle diskutera frågor kring boken. Karin och jag var mkt flitiga och pratade inte alls om massa andra saker - Nej då (yy)
På svenskan sen blev det inte heller mkt gjort, pratade om filmen som vi på onsdag ska skriva en filmanalys på ca 3 sidor, gooood luck.
Lunch sen i kaffebönan (som jottis säger) med Matilda och skräckfilm, läskit värre ^^
Sen ledarskap och lektion i hur man coachar folk, mkt tråkig lektion om ni frågar mig, tss
Fixade med polkagrisarna sen oxå, så nu e det bara att sälja på, ngn som vill köpa? (A)

Bar av till gymmet iaf efter skolan med Lisa, Rätt mkt skratt lyckades vi med, och nya bollövningar, såna stora pilatesbollar kastade vi upp med fötterna (yy) och lite sång o dans hinner man oxå alltid med där :))

Sen gick färden hemåt, in i duschen, fixa mat, försöka bli av med lite polkagrisar och nu väntar en varm och härlig säng på mig. Jag är så trött att jag skulle kunna somna nu, pang bom! Men bissingarna ska nu borstas, pjamisen ska på...
Och sen får jag sova,
nattinatt:))

s.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0