matkrig?

Skolan började/ fortsatte idag, tjoohoo -.-

Börjar med mullvadsmatte, hon frågar om vi e klara med vinklar? Nej svarar de flesta i klassen, mullvaden bryr sig inte utan säger att vi ska ha det i läxa för vi ska börja på skalor nu... OKEJ? Vi har inte fått ngn tid alls att räkna och nu ska vi räkna klart det hemma. Morgonen började inte bra kan jag ju säga, blev inte lite irriterad när hon sa det. Sen var det svenska, engelska, projektledning/ledarskapsgruppsutveckling.

På lunchen var det äcklig mat, som vanligt. Vi satt och diskuterade matkrig, vi planerar att kanske ha ett ngn gång (A), tsss.

När jag nu kom hem fick de bli att skriva klart engelskan, så nu är jag typ klar med den, rätt nöjd. Sen låg jag o läste lite, mkt bra bok, lite sorlig dock när man vet att det man läser om är sant =/.

Jag längtar som en galning till Trysil, vi satt och pratade lite om bussresan. Det kommer bli galet roligt alltså, ojoj va kul vi ska ha..

Jag har funderingar på att ändra håret lite, eller det varierar från dag till dag^ Just nu vill jag ha långt halvlockigt hår i en skojsig färg. Hahaha, nej inte riktigt, men typ guldbrunljustaktigt, Där har vi färgen jag vill ha, give me. PLEASE.
Jag satt förresten och dagdrömmde på en lektion idag och kom fram till att det ser ut som en i min klass har grönt hår, men vem det e tänker jag hålla för mig själv^
Eller om du frågar snällt så kanske jag e snäll och talar om, men då ska du fråga jättesnällt!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0