Seg dag

Dagen har tillbringats mesta delen i sängen. Har vart så otroligt trött idag, så det var väldigt skönt att bara vara hemma och ta det lugnt med lite plugg. Har samhällsekonomiprov på tisdag så läste igenom dom papprena och svarade på instuderingsfrågorna, känns faktist som jag har rätt mycket koll på det redan, och det är skönt. Jag har även läst i min extremt tråkiga engelskabok. Övrig tid har gått till att sova typ, och lyssna på musik :))

Jag såg även "The Notebook" idag. Såååå jädra underbar film. Har vart lite seg med att se den, alla har sagt att den är jättebra, men jag har aldrig fått chans att se den förrens idag. Åhhh va bra den var! - SE DEN!! :DD

Och nu i helgen ska jag till Lisa, ska sova där från fredag till söndag. På lördagkväll ska vi till en klasskompis och äta gott och titta film/sjunga singstar mm :)). Sen hänger jag, Matilda och Annika med Lisa hem och sover där, ^^

Oj detta inlägget blir inte så långt, menmen... God natt

s.

Kommentarer
Postat av: ännyy!!

svar: Nää! det var inget speciellt ändå! haha!

jag ringer dig när jag har ätit!

2009-02-09 @ 16:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0