Semlor

Rätt soft skoldag idag faktist! :)
Började med Tema och vi gick till " Marinmuseumet" = vi gick först till matsalen, potatisen var typ skum, jätteskum och fisken var äcklig -.- Sen gick till Waynes och pratade och hade trevligt. Det är ju sån där mojjsdag när man äter semlor så Lisa och Matilda köpte semla^
Sen traskade vi tillbax till skolan för att gå på Marcus underbart roliga lektioner.. Men idag var det faktist mkt kul. Vi satt och skrattade för det mesta. Annika och Jossan började sjunga på "Joline Joline...." och typ 15 minuter senare står Marcus därframme och nynnar på den, vilket får oss att skratta. Sen satt vi och skrattade åt allt annat, Matilda började till och med gråta, awe.. Dock var det av skratt och Marcus kallade henne för gangster och allt. Då skrattade vi ännu mer. Så denna lektionen var vi rätt okoncentrerade på, men vi hade iaf sjukt kul och det får man ha ibland:D Fick iaf tillbax ekonomiproven och jag är faktist mkt nöjd, VG+, dock var det bara ett halvt poäng ifrån MVG- så det var lite surt, menmen.

När jag kom hem fixade jag klart engelskan helt, så nu e den klar för inlämning imon. Hjälpte pappa med lite saker sen, och så hämtade vi H&M- kläderna. Dom var fina! :D
Och allt passade typ. :)
Sen nu har vi precis ätit semlor, mamma och jag delade på en för vi ville inte ha en hel ^

Som jag skrev i tidigare inlägg så blir det aldrig som jag skrivit att jag ska göra i helgen, men nu tänker jag iaf skriva vad vi har för planer denna helg, för det är en del.
På fredag ska vi till Porslinan, för det är "Musik Direkt".
På lördag ska vi till Balders och sen till Matilda och sova där. :DD

nu ska jag kolla på film.

s.

Kommentarer
Postat av: aaaaaaaaaaannnnie

HAHAH! Lycka till att gå på musik direkt på fredagen! :D

det är på lördag o söndag! ^^

2009-02-24 @ 22:37:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0