sjuk på loven..

Jag lyckas alltid bli sjuk när det är lov... Detta lovet är jag sjuk, på jullovet var jag sjuk och på sportlovet förra året... eller var det förra igen.. ? Aja den gången kommer jag ihåg rätt väl: Vi skulle till Tingsryd och spela match, det var vår tur att både tvätta och köra... Men på morgonen mådde jag inte bra, ringde till Annie och tränaren och sa att jag inte kunde vara med, får ett samtal ungefär en timme senare... Annie ringer och säger att hon inte heller ska va med, först trodde jag att det var bara för att jag inte var med, vi var såna på den tiden hon och jag^^, men nejnej, hon hade fått maginfluensa. Så här låg jag med nästan 40 graders feber och Annie hos sig med maginfluensan, hehe, rätt komiskt att bli sjuka samma dag.

Ojoj, nu kom det upp fler handbollsminnen, tex "träningen" på rosenholm som slutade i ishallen... Spel mot föräldrarna med föräldrar som stajlar? till det, alla cuper/läger och annat sånt shit,
Visst jag saknar handbollen lite faktist, men skulle inte få för mig att börja igen, nejtack den tiden är förbi.

För att återgå till sjuksnacket så har jag inte lika ont i kroppen idag, inte lika mkt feber heller. Däremot har jag fått en jädra hosta -.-
Men det är sånt man överlever med glass och varm choklad^^

+ detta är bara en period, vi har haft många sådana här, vi kommer lösa detta oxå, det behövs lite tid bara...

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0