sjuk...

Ojojjoj, vilket lov man har...
Inget blir som man tänkt sig och nu helt plötsligt har jag gått och blivit sjuk oxå -.-
Ligger hemma med feber och sånt shit, huvudet känns tungt och det gör ont i hela kroppen :((
Så det blir nog ingen spruta på fredag eftersom man får inte ta dom när man är dålig, så det blir typ 3 gången vi avbokar de, ups.
Men som vanligt när jag är sjuk så blir det glass i massor, eller ah, inte massor men rätt mkt iaf, mee like! :)

Och igår kväll när allt kändes meningslöst och tomt så ringer mobilen, :))
En helt fantastik vän ringer till mig, dock lite sent, hon ringde vid 12 i natt ,bara för att se hur det var med mig,
Så vi satt och pratade ungefär en timme eller ngt, men det uppskattades verkligen.. Mådde rätt bra sen efter vi pratat, kände mig inte helt misslyckad när jag sen somnade, och om jag är lite bättre imon så blir det bio, hon hade fribiljetter och ville gå med mig, så vi får se hur det blir..
Pusspådig! <3

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0