Sportlov!

Nu har vi sportlov! Wohooo! - sova sova sova.
Hahaha,
nej inte riktigt, men nästan. :)) blir nog ett bra lov, hoppas jag. Har lite planer för veckan och det kommer bli kanon!
Shopping ngnstans,
våldgästa Kallinge,
tjejkväll,
ta spruta för livmoderhalscancer =S (jag var världsfobi för nålar -.-),
kanske träffa kompisar från handbollen!
Och så vill jag åka pulka, ska se om jag kan få med några nu när vi har så mycket snö! Det var längesen vi hade såhär mycket!

Och idag är det Alla Hjärtans Dag :)) så glad alla hjärtans dag på er! Jag var i stan och fikade med några kompisar innan, mkt mysit! :D Och ikväll ska jag ta det lugnt med familjen, e såå trött! Mamma har bakat lite så det blir nog bra!

PussPåLovet!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0