Staun

Nu är det slut med sjukan för min del, bara lite snuvig och hostig, men det får va. Tänker inte slösa bort hela lovet på att antingen ligga sjuk eller vara deprimerad...
Men vänta, lovet är ju typ slut nu och vad har jag gjort? ABSOLUT INGENTING, bara vart sjuk och deppat. Underbart lov må jag säga -.-

Men idag trotsade jag förkylningen, tryckte i mig några halstabletter, lite nässpray och drog till stan.
Träffade la familj där som hade varit och ätit, skulle egentligen varit men har ingen vidare matlust än så länge, den kommer väl snart igen! ^^ Så iaf så mötte jag dom, vi gick och kollade lite snabbt på mobiler, mer hann vi inte, ska kolla nogrannare ngn annan dag, för det vankas ny mobil! :DD
Sen gick vi till banken och fixade lite, och sen gick mamma till sitt jobb och pappa till sitt.. Jag o Joss gick en runda på stan, hon var på jakt efter ngt att ha när hon ska till en kompis i helgen på fest. Hon hittade en fin tröja och så ska hon ha min kjol, blir nog mkt fint! :)) Själv hittade jag ett par chinos och en tröja, så nu e jag garanterat FATTIG! Usch känns inte så bra, men får ju snart barnbidrag så jag håller nog ut, tss.

Sen nu har vi kommit hem, lekt med snabeldraken, lagt glassen i frysen (Y) jag var så sugen så jag köpte hem lite glass eftersom mamma och pappa alltid "glömmer".

En sak som jag gör mkt nu när jag är förkyld är att jag nyser hela tiden, lite jobbigt faktist, näsan rinner då hela tiden och  massa sånt.. Bara nu när jag skrev detta inlägg så har jag nysit minst 20 ggr och NEJ, jag överdriver inte! ^^


ps, jag känner på mig att detta var slutet på ngt dåligt, och att det snart kommer bli början på ngt bra... Jag tror och hoppas det iaf :)


s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0