tråkigdag

Ojojoj, jisses vilken sjukt tråkig dag det har vart,
och nu menar jag inte de 20 minuterna denna söndag, utan lördagen.. Har inte gjort ngnting typ.
Eller jag har faktist varit duktig och läst klart min engelskabok och nu ska ni få höra vad jag tyckte om den:
DEN VAR SKITTRÅKIG: KASS,KASS,KASS- så läs aldrig "Big mouth and ugly girl". Det är en av de sämsta böcker jag någonsin läst, och snart ska vi ha bokprov på boken. Jag har typ inte fattat ett smack av vad jag läst, den är ju på engelska, så provet kommer ju gå fin fint (yy) -.- Blääää.

Annars har det inte hänt allt för mkt, kollade lite på melodifestivalen. Skitkul verkligen, jag dog av skratt..
Ah eller nästan, eller NEJ, jag dog inte, jag skrattade inte ens, och kan låtarna bli sämre eller? Hur fan kan man få för sig att skriva såna låtar, USCH USCH...
Efter det var slut tänkte jag kolla på Annies favoritfilm, "When a stranger calls" (yy) Hon tycker den är så bra att hon antingen har händerna upptryckta i ansiktet eller en kudde, för filmen kollar hon inte på iaf, söte! :))
Fast den stängde jag av, inte vill jag sitta uppe själv och kolla skräckfilm, NEJTACK^

Jag fick ett sånt där konstigt ryck som bara jag kan få ibland,  i slutet av melodifestivalen tog jag fram på mig min gamla balklänning från 8an och tog på klackaskor. Klänningen var lite stor, så antagligen har jag krymt eller så har den växt, välj själva^.  Men iaf så dansade jag runt lite i hallen, vals fick det bli... Anteckna att jag har noll taktkänsla så det gick inte så bra, tssss

nu ska jag kolla film och sova, sleep well cykelställ

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0