Back to school

Skolan började idag, sjukt segt
Vi pratade lite om genteknik o sånt i grupper, o jag var typ jättesmart idag.. :D
Int vanligt, men idag var de helt klart min dag!
Sen blev de film, som jag redan sett tidigare, så de blev lite halvslött tittande för min del. Det var en idag som var mkt kramsugen så de blev lite kramkalas och även lite lätt slagsmål, dock rätt mkt skämt över de hela, men ont gjorde de!

Och inatt har jag inte sovit ngnting, har legat o kollat när alla timmar långsamt tågat förbi i min ensamhet på rummet. O klockan i hallen har plingat femtielva gånger, och jag fattar inte vad klockan är ändå när den plingar (är en sådan man typ hade på båtar tror jag^^)
Så nu under eftermiddagen har jag sovit lite... fortfarande jättetrött och ögonen känns jättetunga, så de blir sängdax tidigt ikväll.


nu e de maaaaaaat!

s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0