Bailando

Körde spinning på gympan igår, sjukt kul, men sådär typ asjobbigt!!
Benen skakade och världen snurrade, mer än vanligt, och jag trodde jag skulle trilla ihop i trappan upp till omklädningsrummet.
Men som sagt, det var sjukt kul och ett bra slut på veckan.
Ola, våran gympalärare, körde några goa låtar, varav den ena hörde jag senast på lekis och då dansade jag o min dåvarande bästis rätt
mkt till denna låt^^



Känner ni igen den? ;D

När jag kom hem sen så la jag mig på hallgolvet o orkade inte röra mig, var helt slut... vilket resulterade i att jag somnade, mitt på golvet.. Skulle vart en rolig syn att se ngn ligga o sova på ett hallgolv när man kommer hem^^
Men de var de ingen som hann göra, tack o lov! :D

maatdax!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0