exploderar av lycka!

Idag är en sån dag då allt känns bra. En sån här dag skulle man haft varje dag, för denna känslan att vara glad i hela kroppen är obeskrivlig!

Vart "lediga" från skolan, eller vi jobbade hemifrån. Jag o Lisa åkte in till skolan en sväng, hon skulle snacka med en lärare och jag skulle göra en redovisning. För tillfället tycker jag att marcus är en bra lärare. Det var han jag skulle redovisa för, och det tycker jag verkligen inte om, en av mina största fobier, just att prata inför folk. Men nu skulle jag bara göra det för han och det gick verkligen jättebra! Fick VG, vilket var det högsta betyget man kunde få på denna uppgiften, så jag blev jätteglad när han sa att jag fick det. Och med värsta feta leedet skuttar jag ut ur klassrummet! :))

Sen satte vi oss och räknade lite matte, vilket inte gick så jättebra när det började stå "math error" i min miniräknare. Vid såndana tillfällen känner man sig lite mindre smart! ;D
och så hade vi högläsning i engelskaboken, jag koncentrerar mig mycket bättre när jag läser högt, Lisa också. Därav att vi läste högt.



Det enda som inte är bra är att jag har ont i axeln. Jag är för överrörlig i den och när jag anstränger den så gör det ont eftersom de fyra "delarna" som håller fast axelkulan, inte gör det så åker den runt. Min sjukgymnast har sagt att jag egentligen inte ska fortsätta om jag får ont, men jag hade kul på gympan igår, med innebandy, så nu får jag skylla mig själv lite, -fy

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0