Headset....

Det var en sak som jag kom att tänka på idag när jag gick hem från skolan idag... 

När jag var påväg hem så möttes jag av en tjej som pratade i telefon, men hon hade ett headset som hon pratade i, dock så såg man sladden. O då kom tanken....
Tänk va rolig man ser ut egentligen när man går där o pratar, det ser ju ut som man pratar med sig själv. HAHA
Ser ju lite roligt ut... Jag tänkte på de så mkt när jag mött henne att jag var väldigt nära på att gå in i en lycktstolpe! ^^

Dagen var vart lite rörig, med ny mattelärare, som ser lite ut som en mullvad (jag håller med dig karin) tss och massa! prat om känslor och vänskap...

O imon bär de av till Kallinge för en mysig dag/kväll/natt/morgon/förmiddag med matilda! :D
- med film o prat i massor!

s.


Kommentarer
Postat av: eehmm .. ANNIE!!!

HAHAAHAHAHHA asså sophie. detdär med headset! det har man ju tänkt på många gånget för jättelänge sedan! xD

2009-01-09 @ 19:07:21
Postat av: sophie

ja jag vet, men jag kom att tänka på de idag när jag gick hem xD

2009-01-09 @ 19:45:18
URL: http://soophiiee.blogg.se/
Postat av: Alina

åå tack va snäll du är!!! :)

2009-01-09 @ 23:40:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0