likadana onsdagar?

Jag har kommit på att varje onsdag är typ likadana, menar inte lektionerna, utan vad som händer på dom:
- Börjar med att vara jättetrött på samhällskunskapslektionen med tråkig lärare som inte kan lära ut :S
- Sen svenska/engelska, börjar då vakna till liv och flummet börjar lite smått..
- Mentorstid, Lunch = ingen kommentar, då är det stendött.
- Matte, och när vi  ska ha matte på onsdagar så blir alla helt plötsligt överflummiga och skrattar igenom hela lektionen.
- Idrott, fortfarande en hel del flumm i omklädningsrummet, sen lite seriöst att kämpa/skratta:))

Alltid samma, att gå från död till megaflumm varje onsdag :))

Annars idag har det inte hänt så mkt, Jossan, Lisa och jag hade lite pennkrig, vilket slutade med att jag låg på golvet med jossan ståendes över mig och försöker rita mig i ansiktet och försöka stå på mina armar ^^ dock lyckas hon inte så bra när jag krälar runt som en jäkla ål, allt slutar med att jag typ gallskriker på hjälp, då slutar hon och jag lyckas komma undan utan tuschpennmärken i ansiktet, bara ngra streck på armen, :))
Hmm, vad tror man egentligen om min klass efter alla bravader ?
En sak ska ni veta iaf, vi har så underbart roligt i klassen! SMSP1A ffs!

s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0