pappa mobbas ^^

Skolan idag ska vi inte heller prata om tycker jag. Kan enkelt beskriva dagen som: DEPP.
Okej jag vet att jag ofta skriver att jag e deppig, men just nu e de lite jobbigt, men ska int skriva så mkt om de...

Idag när vi satt och åt middag, hela famijen, så tycker jag att vi hade några trevliga diskussioner. Bla så skulle jag berätta att vi skrivit ett engelska dagboksinlägg angående den boken vi läser. Jag börjar babbla på och berätta.. och så kommer jag till vad boken heter.
Jag: Ah och boken vi läser heter "Big mouth and ugly girl".
Pappa: Åh, är det en självbiografi av dig eller?
Jag: HAHAHA, jättekul pappa..... (trodde han snackade om att jag pratar rätt mkt "big mouth")
några minuter senare:
Jag: AHA,,, HAHAHHAHAHAHA,  va taskig du e pappa. ...
Jag har då kommit på att det finns "en del" (ugly girl) till i boknamnet.  :))
Alla börjar skratta och sa grattis till mig, som äntligen fattade.

Sedan lite senare kom vi att börja snacka om sponsorer och så:
Jag: Kan jag gå och fråga ngt företag om dom vill sponsra mig?
Mamma: Varför det? Vad ska du göra då?
Jag: Jag ska bara va mig själv :D
Pappa: Nej, du kan inte gå till ngt företag, men du kan gå till sjukhuset...
Jag: Varför sjukhuset?
Pappa: Ja dom kan sponsra dig genom att göra lite forskning på dig.
Taack pappa ;D
Och till råga på allt så tog han min mat, så jag fick sitta och vakta xD

nu väntar geoguiden, Shoooohooo!

NOT -.-

s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tack söt! :)

2009-01-27 @ 22:06:02
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0