Sista dagen på lovet :(

Usch vad man blir deprimerad av att skolan börjar imon igen, har ju vatt så skönt med lov och allt.. Ah eller lite, har ju typ vatt sjuk eller förkyld hela 2009, inte lika roligt :/

Snön ligger fortfarande kvar på marken, kan ju bli lite intressant om jag ska cykla imon till skolan, speciellt när mina bromsar inte e som dom ska va, men jag tror jag vill komma hel till skolan, så än sålänge lutar de åt att jag ska gå... heh^^

Idag lär de bli en del städning, eftersom de ser ut som de vatt krig här inne, jag ska hitta golvet, som man förtillfället inte ser ^^, sen blir de kanske fotboll ikväll och lite mys o sånt ^^


Jag vill tillbax till USA,  såååå underbart :D

bye.
s.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0